sobota, 26 września 2015

Młodzi i zdolni - PIEROGI!

Kto z nas nie lubi pierogów? Z mięsem, ruskich, z kapustą i grzybami czy z owocami. Maminych, babcinych, ciocinych albo sklepowych. Chyba nie znam człowieka. O pierogach powstają pieśni pochwalne, to chyba jedna z naszych ulubionych potraw. Ja wreszcie nauczyłam się tej sztuki od mojej cioci.
*PIEŚŃ POCHWALNA*

UWAGA! TO ZNOWU NIE JEST POST KULINARNY!




MŁODZI I ZDOLNI - THE DUMPLINGS


Pamiętacie, kiedy w Top 10 polskich artystów udało mi się przemycić Justynę Święs, kiedy wspominałam o Fisz Emade Tworzywo? Justyna jest wokalistką zespołu The Dumplings. Muzyką zajmuje się Kuba Karaś. I teraz największe kombo - ONI MAJĄ PO 18 LAT!!!

W kampanii "Pakamery".


Zespół założyli w 2011 r., po poznaniu się na konkursie piosenki. Oboje są z Zabrza. Ich kariera zaczęła się od wizyty u Łukasza Jakóbiaka. Później wszystko się potoczyło. 
I nie wyobrażam sobie, żeby takie diamenciki nie zostały wtedy odkryte.

Po gali Fryderyków.

Nie dość, że zdolni, to jeszcze jak stylowi...

Za co ich lubię?


  • za świetne teksty (przypominam - 18 lat!!!)
  • za ich styl bycia - są tacy prawdziwi
  • za zaradność - biorą sprawy w swoje ręce
  • za to, że nasze swojsko brzmiące Pierogi są utalentowane, a nie sztucznie wykreowane
  • za to, że mają na siebie pomysł

Nie będę gadać, tylko podrzucę Wam moje ulubione piosenki!

"Nie słucham"



"Technicolor yawn"

"Betonowy las"

"Przebłyski"



"Słodko-słony cios"

Posłuchajcie koniecznie. Mam nadzieję, że chociaż kilka osób polubi ten zespół. Ja idę zdrowieć.

~ Stefa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz