sobota, 3 października 2015

PLAYLISTA MUZYCZNA NA JESIEŃ

Wyjątkowo w tym miesiącu nie będzie podsumowania, gdyż wszystko co czytałam, to lektury, a było ich sporo. Uwierzcie. Być może w październiku pojawi się recenzja "Białych jabłek", bo choć czasu nie mam, to i tak czytam i czytam :)

Dziś playlista. Nie wiem, czy mi się ona uda, bo nie chciałabym dać Wam czegoś do posłuchania, co smuci i dręczy, a jednak mamy jesień.

I prosiłabym o Wasze dodatkowe propozycje pod postem! Żebym i ja poznała coś nowego. :)

Nie mogłam powstrzymać się przed wstawieniem. :D

1. Moddie - Smoke

KLIK

2. Skubas - Mgła

KLIK

3. FLUNK - Blue Monday

 KLIK

4. Bisz - Niech czas stanie

 KLIK

5. Eldo - Warszawska jesień

 KLIK

6.  Cage the Elephant - Cigarette Daydreams

KLIK

 

To są moje propozycje. A jakie są Wasze? Jestem naprawdę ciekawa i chciałabym poznać coś nowego, czego jeszcze nie sluchałam, a nadaję się na tę przykrą i deszczową porę roku. 

Miłego weekendu!

~Paula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz