sobota, 19 września 2015

Co może zwiększyć naszą MOTYWACJĘ?

Trzy sprawdziany w tygodniu i czwarty zapisany jako kartkówka? Coś co zna każdy uczeń. 

Przedstawię Wam moje patenty, które sprawiają że (mimo, że nie chcę) nie poddaję się i brnę dalej.



Wykrzesić z siebie odrobinę motywacji bywa trudne (miałam uczyć się do szkoły, a piszę post, czyli jak zwykle). Jednak trzeba pamiętać, że może się udać. 

1. CYTATY MOTYWUJĄCE

Nie trzeba od razu czytać książek, czy też wierszy. Wystarczy wpisać podaną frazę i wyskakuję nam naprawdę sporo wyników. Ja swoje ulubione zapisałam na karteczkach i poprzyklejałam na biurku. Dają mi siłę. Co jakiś czas staram się je zmieniać.






2. MUZYKA

Tu nie będę się rozpisywała. Każdy bowiem wie, jaki wpływ ma na nas właśnie ona. Zamulając nad muzyką emocjonalną Pezeta będziemy smutni, ociężali i nieustannie myśleli o złych chwilach. Osobiście polecam Wam te oto piosenki:

- ELDO CZYSTA KARTKA --->   TU

 -MAŁPA SKAŁA                  --->    TU

- COLDPLAY VIVA LA VIDA -->TU

-LUXTORPEDA HYMN  --->        TU

3. FILMIKI MOTYWUJĄCE  

Absolutnym hitem na tej liście jest JUST DO IT. Sprawdźcie sami -->  TU

4. OSIĄGNIĘCIA SŁAWNYCH OSÓB

Czyli może nie obejdzie się bez czytania. Polecam Wam zaglądanie do biografii sławnych ludzi, którzy nie są sławni tylko dlatego, bo odziedziczyli pieniądze po bogatych rodzicach. Nie o to chodzi. Mówię o ludziach, którzy coś osiągnęli dzięki własnej systematycznej pracy i poświęceniu. A takich postaci wokół nas jest coraz więcej.
 
5. DOBRA ORGANIZACJA CZASU

I tu posłużę się świetnym obrazkiem. 
 Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam. Niestety współczesny świat wymaga od nas pewnych rzeczy i nie da się tego obejść. 
Miłego weekendu!
~Paula 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz