wtorek, 1 września 2015

KONKURS dla czytelników!!! - "Ale mam filmy!"

OGŁASZAMY KONKURS!

Tak! Coś pozytywnego na początek roku szkolnego! 

Nie musicie się nazbyt wysilać - wiemy, że Wam się nie chce...My jesteśmy w klasie maturalnej!
Ale do rzeczy!


"ALE MAM FILMY!"


Nie tylko w związku ze szkołą... Urządzamy konkurs!


Co trzeba zrobić?

Przeczytać ten wpis i poznać proste zasady!



"ALE MAM FILMY!"


Wielu narzeka na polskie kino - współczesne oczywiście. Do niedawna było słabo... nawet było dno! Ale od kilku ostatnich lat zaczęliśmy się odbijać, a niektóre produkcje WYBIJAĆ!
Nie, nie jak szambo... Wybijać ponad oczekiwania i wszystko inne!

Mam swoje typy. Wszystkie te filmy oglądałam najwcześniej rok temu, więc nawet "świeżynki".

Krótko opiszę, co w tych filmach mnie najbardziej "jara".



4. "IDA"


Poza podium, ale naprawdę warta wiele. Nawet Oscara! Przyciąga w niej klimat, czarno-białe zdjęcia i nietypowe ujęcia, obie Agaty w rolach głównych i cała realizacja. Jednak film nie jest dla wszystkich...



3. "CHCE SIĘ ŻYĆ"


Film z 2013 roku. Dowód, że najciekawiej pisze życie. Gra aktorska - level master!!! Na szczególne pochwały zasługuje oczywiście Dawid Ogrodnik (tak, Rahim w "Jesteś bogiem" i Lis z "Idy"!), ale i jego młodszy kolega Kamil Tkacz. Muzyka Chajdeckiego to też zawsze celujący!


2. "MIASTO 44"


Za co cenię? Za Zofię Wichłacz i Annę Próchniak, za niezajmowanie stanowiska w sprawie, za opowieść i za rozmach! Film jest imponująco dobry. Poza tym, według mnie, przybliża nas do realiów tamtego czasu. Wydaje się być prawdziwy.



1. "BOGOWIE"


Kto poznaje tego pana? No właśnie - jak odpowiedzieć? Religa czy Kot? Rola Tomasza Kota bez zarzutu, wspaniały scenariusz, muzyka (znowu Chajdecki), kostiumy, dekoracje, charakteryzacja!!! Wszystko. Może i klęcie z fajkami, ale jakie prawdziwe i wręcz BOSKIE!




TERAZ KOLEJ NA WAS!


Napiszcie w komentarzach pod tym wpisem, jaki jest Wasz ulubiony film (niekoniecznie polski) i dlaczego oraz polubcie nas na Facebook'u. Wygra najlepszy (naszym zdaniem) komentarz.
Do wygrania 2 bilety na seans filmowy z serii "Kino kobiet"! Rozstrzygnięcie konkursu 15 września! 


~ Stefa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz