poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Co tam na instagramie?

Po długim weekendzie umiałam tylko leżeć i przeglądać insty, fejsbuki i inne takie. A co tam? Zdjęcia uznane przez dodających za ładne, wartościowe, czy nawet artystyczne. Sama mam insta, bardzo lubię na niego wchodzić, bo profile są różne...

Jakie typy uważam za świetne? Które nie?


I co tam znajdziemy?




Profile typu "śliczne dziewczyny i chłopaki", gdzie połowa zdjęć to właśnie one z zasłoniętą dłonią twarzą. Niestety, jestem na nie.
I myślę, że chyba skupię się jednak na pozytywach!

Naprawdę piękne profile ludzi, którzy zachwycają zdjęciami architektury, obrazów, natury. Gdy wstajemy rano i przeglądamy takie profile, gdzie ludzie wstawiają zdjęcia kawy, joggingu, takich pięknych budowli...nie czujecie przypływu energii, by wstać i coś wreszcie ze sobą zrobić?

I tutaj - @wolniej
            @naga.magnolia
            @szysszka

Są też profile motywacyjne. Ja takie lubię najbardziej.

           @studentka_pedagogiki
            @study.gr4m
            @do.celu

A o motywacji pisałam - TUTAJ
Dla pochłaniaczy książek - te bookloversy!
           @turkusowasowa
           @wiecejksiazkow
           @totallbooknerd7


 I różne, naprawdę najróżniejsze inne. Niektórzy chcą pokazać co jedzą rano - wstawiają. Nie mam nic przeciwko, możemy sami zmobilizować się do wstania, zrobienia coś innego niż jajka na śniadanie, może poznamy przepis na coś cudownego.

Są też typowe imprezowiczki.
Zwyczajne gimbusy.
Milion różnych profili skoncentrowanych na jednej tematyce.

Typy:
            @simplife.pl - dziewczyna robi furorę, jesli chodzi o naukę zdrowego, prostego stylu życia.
             @prz.chojecki - pisarz, który pokazuje nam codziennie jak żyje się w Warszawie, a wiecie, że ja ją kocham mocno mocno, gdzie pisałam - TUTAJ

            @warszawskipiatek - życie artysty

Co myślę o instagramie? To naprawdę świetna strona, gdzie można pokazać nasz sposób na życie, zdradzając tylko te wycinki dnia, które chcemy pokazać. Możemy być dyskretni lub nie, zająć się konretną tematyką, bądź tak jak ja (@winopopolnocy) pokazywać różne elementy - książki, które czytam, miejsca, znajomych, czy zwykłe selfi.
Ważne by się w tym wszystkim nie pogubić, nie dążyć do instagramowego ideału i pozostać sobą! :)

Paulina Pałasz



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz