środa, 1 lipca 2015

Witam po raz pierwszy!

Witam po raz pierwszy!
 


To mój pierwszy post na tym blogu, dlatego chciałabym Wam się przedstawić (o ile pozwolicie) i opowiedzieć, co zamierzam tutaj publikować.

A więc zacznę od imienia. Nazywam się Paulina ( rodzice mnie tak nazwali, bo był taki super film pt."Paula") i chodzę do drugiej klasy liceum. O Boże, za dwa miesiące będę w klasie maturalnej :( Uwielbiam czytać (tak, recenzje być może też się pojawią). Czytam właściwie od dziecka, a moją najukochańszą książką z dzieciństwa jest Kubuś Puchatek.Teraz przerzuciłam się na Marka Hłasko. Dwa lata temu zaczęłam pisać - zaczęło się od wierszy o nieszczęśliwej miłości, a teraz sami widzicie... Ale pasjonuję się także psychologią, którą w przyszłości chciałabym się zajmować i myślę o niej coraz bardziej poważnie, mimo ciągłego "nie będziesz miała po tym kierunku pracy". Cóż, możecie spodziewać się wpisów ode mnie o takiej właśnie tematyce.


Ale po co założyliśmy bloga?
Właściwie dlatego, bo znudziło nam się pisanie do "szuflady". Osobiście chciałabym, aby moje teksty wyszły trochę poza nią. Miałam i mam przyjemność pisania do gazetki szkolnej "Blacha", ale nadal czuję pewien niedosyt.

I mam nadzieję, że ten niedosyt niedługo minie!
Do...no właśnie...przeczytania? :)

~Paulina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz