środa, 1 lipca 2015

Teraz mój pierwszy post!






Teraz kolej na mnie. Nazywam się Ewelina, a może Stefa. Jak kto woli. Blog będziemy prowadzić we dwie (chyba, że ktoś chciałby do nas dołączyć). Łączy nas przyjaźń, wspólne pasje, wiek, szkoła i klasa.

A jeśli chodzi o mnie - nie wiem, co dokładnie powinnam tu napisać. Interesuję się wieloma dziedzinami, ale łączy je jedno - sztuka. Aktorstwo, pisarstwo, scenariopisarstwo, poezja, dziennikarstwo, reżyseria. Zdarza się, że tłumaczę teksty z języka polskiego na język kaszubski. Od szkoły podstawowej interesuję się historią, szczególnie Polski z XX w.

Z Pauliną przygotowujemy się do szkolnej premiery "Tanga" Sławomira Mrożka. Obie piszemy w "Blasze", której mam przyjemność być redaktorką naczelną. Piszę (o ile, jak na przykład teraz, nie łapie mnie ogromny leń), wymyślam, zawracam głowę.

O czym będę pisać tutaj? Na pewno znajdziecie tu wszelkie relacje z różnych warsztatów, recenzje filmów i spektakli, artykuły, może opowiadania, zajawki czy po prostu spostrzeżenia.

A więc zapraszamy do świata dwóch wrażliwych, światłoczułych osiemnastolatek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz