niedziela, 9 października 2016

Rozwiń się jesienią!


Ostatnio było o kulturze, tej przez duże "K". Teraz drobny przerywnik.
Nic bezpośrednio z kulturą (choć tego trudno uniknąć, nam szczególnie).
Nic nowatorskiego, ani oryginalnego (generalnie - zrzynka).
Więc - o co mi chodzi?
Źródło: sites.gooogle.com

Hasła przewodnie:
JESIEŃ
STUDIA/SZKOŁA/PRACA
RÓB COŚ ZE SWOIM ŻYCIEM!




Przyznam szczerze, że po pierwszym tygodniu studiów dostałam sporego kopa do działania. Czuję, że to faktycznie (jak mówią) najprzyjemniejszy czas w życiu, że jestem tam, gdzie powinnam i z ludźmi, z którymi mam być. I oby mi nie przeszło...

W każdym razie podrzucam Wam propozycje na to, jak rozwinąć się jesienią i nie przepuścić długich wieczorów jedynie na lenistwo.



Te piękne i równe babki to Justyna i Kasia z loveandgreatshoes na youtube.com. I jak widzicie, radzą, co zrobić, by nie przespać jesieni. I o ile w kwestii aktywności fizycznej pozostaję nadal leniem, o tyle reszta propozycji bardzo mi się podoba. 

Długie wieczory, których raczej nie chcemy spędzać na zewnątrz, a już na pewno nie w wietrznym Trójmieście. Pisałam już, co warto w czasie deszczu, ale warto także, gdy nie pada, a jest ciemno. Co z porad dziewczyn podoba mi się najbardziej?

1. ROZWÓJ OSOBISTY



Coś, co chcę sama wdrożyć w swoje codzienne plany - czas na rozwój swoich pasji. Chyba nie ma na to lepszego momentu (choć każdy jest dobry) niż studia. Mam zamiar to wykorzystać, postarać się pozbyć lenia.

2. NADRABIANIE ZALEGŁOŚCI


Sama o tym pomyślałam, kiedy w czasie zajęć z wprowadzenia do nauki o filmie wykładowca z zaangażowaniem opowiadał o różnych tytułach, zabiegach filmowych. I pomyślałam: "Tak. Nie ma wyjścia - czas oglądać!". Czemu by nie zrobić sobie listy "must have' filmów czy książek? Może właśnie Kieślowski? Jeśli jesteście w dużym mieście, możecie też odwiedzić teatr. To miejsce nie tylko na szkolne wycieczki. Może załapiecie się na jakieś zniżki? Albo korzystajcie z ninateka.pl. Tam biletów nie potrzebujecie!


3. CZAS DLA SIEBIE I BLISKICH



Nie można zapomnieć o chwili tylko dla siebie. Może to być co tylko chcecie. A kiedy poświęcicie dla sobie ten czas, możecie odnowić znajomości, nawiązać nowe, ale przede wszystkim spędzić czas z przyjaciółmi i rodziną. Nikomu nie trzeba tłumaczyć, że warto.


Na koniec - totalny motywator. Uwielbiam!





~ Stefa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz