sobota, 30 lipca 2016

"Znowu dziś w Warszawie wieje wiatr..."


Usprawiedliwię się na wstępie, choć nie muszę. Dlaczego o nim?

1. Ma świeży materiał - ostatnio zaskoczył nas nową EP-ką!
2. 29.07. (wczoraj) obchodził swoje 26. urodziny! Najlepszego!
3. Kiedy zaczynam pisać ten post, Paula jest na jego koncercie, a ja się zastanawiam, jak bardzo mogę jej za to nie lubić...

Wiem, było już o nim w innym wpisie, ale nie można inaczej!


"Wosk"
Źródło: www.tacohemingway.com




I nie zaskoczę chyba nikogo - JEST NIEZIEMSKO!
Choć w sumie nawet i przyziemnie. Bo oczywiście teksty Taco są szczere jak zawsze. Trochę zmieniony, jednak nie tak diametralnie, żebyśmy go nie poznali. 
EP-ka "Wosk" to 6 kawałków. Swoją drogą - według wielu tytuł powinien brzmieć: "Biodra". Filip znów współpracuje z Rumakiem, ale i z Boruccim. Przesłuchałam i nie ukrywam, że kawałki "skradły moje uszy". Wiemy, że teksty są o Taco. Mam wrażenie, że tylko one są jakimś źródłem informacji o nim.  To chyba oczywiste, że jest znowu o jego ukochanej Warszawie, w której "znowu wieje wiatr", ale jest i o Brukseli. Wszystko bardzo aktualne.

I jak mi ktoś powie, że kulturoznawstwo jest o kant... to nie wiem, co zrobię. Obserwując Taco, słuchając jego tekstów, można zauważyć, że facet wie, o czym mowa i jak to ująć w słowa (WOW, zrymowałam). Poza tym urzekają mnie takie drobne sprawy, jak to, że w "Kołach" są fragmenty Dawida Podsiadły (są głosy, że w "Wietrze" jest Mozil, ale to już takie pewne nie jest) czy to jak Taco wymawia: "wiatRrr". Boże, wspaniale! 

I jeszcze coś! "Wosk" jest dostępny bezpłatnie na stronie Taco. Zarabia na koncertach, a na frekwencję nie narzeka, więc cudownie. Wczoraj Paula była na koncercie. Dwa dni po wypuszczeniu EP-ki wszyscy znali tekst, "jak się zna kolędy". Chcecie posłuchać? Zapraszam do Pauli!

I na koniec moje ulubione:

"WIATR"






"KOŁA"




"BXL"



Polecam również kawałek "Deszcz na betonie" - zapowiedź płyty "Marmur"!




PS Również gratulujemy siostrze!

~ Stefa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz