sobota, 13 lutego 2016

"Nie łaź ulicami po nocy!" - o pokoleniu?

Dzisiaj będzie niewątpliwie muzycznie, Uzbrójcie się w słuchawki bądź dobre głośniki. Dla każdego coś się znajdzie. Zacznę od tego, co na początku planowałam.


O pokoleniu 

TACO HEMINGWAY


Źródło: dwutygodnik.com




Kawałki Filipa poznałam dzięki Pauli. Zafascynowało mnie nie tylko upodobanie do kebabów, ale przede wszystkim... WSZYSTKO!
Facet ma dar obserwacji, opisuje otoczenie, ludzi, widzi szczegóły. Teksty wydają się najbardziej dotyczyć Warszawy, chociaż na pewno są opowieścią o pokoleniu. Jest trochę wulgarnie, szczerze, dosadnie.

Źródło: muzyka.onet.pl


O zepsuciu, gniciu i wszystkim, co się z nami dzieje. Świetnie mówi o trendach, które zaczęły rządzić naszym światem - siłka, dieta, zdrowie, iPhone i HIPOKRYZJA. 
Zostaje jeszcze kwestia tego, że naprawdę przyjemnie się tego słucha, "mimo" że tekst ma sens.

"6 zer"


"Następna stacja"



"A mówiłem Ci..."

To moje ulubione. Szczególnie polecam EPkę "Umowa o dzieło". Po prostu ją sobie ukochałam, co nie znaczy, że "Trójkąt Warszawski" słucha się gorzej. Może jeszcze do niego dojrzeję. 




Z ogłoszeń parafialnych!!! (inna bajka muzyczna)

Wczoraj byłam na premierze płyty Pawła Ruszkowskiego "Ars poetica". Kto może, niech kupuje! Paweł jest utalentowany w opór, wygrał konkurs "Pamiętajmy o Osieckiej". Jego autorska muzyka do piosenek zaczęła powstawać, kiedy miał 16 lat, a co najlepsze skończył nasze liceum! Polecam osobom wrażliwym na sztukę, poezję i dobre dźwięki. A tak poza tym to bardzo fajny człowiek.
Jego również polecam posłuchać!


Utwór tytułowy płyty "Ars poetica"


"Kłaniam Ci się, Kościerzyno" (sł. Agnieszka Osiecka)



~ Stefa








1 komentarz: