czwartek, 11 maja 2017

MOJE OSTATNIE ZAJAWKI

Dotychczas gdy Wam coś polecałam, czy to książkę, film,  jakąś akcję, to zawsze poświęcałam tej konkretnej rzeczy całą uwagę (czytaj: post). Dlatego też ten wpis będzie swego rodzaju eksperymentem. To od Was zależy czy się sprzeda. :D

1. MUZYKA

Dzięki Marcie (jeśli to czytasz, to pamiętaj, że mamy spróbować vege kebaba!) poznałam Krzysztofa Zalewskiego i zespół Muchy, z którymi zresztą Krzyś był związany.

Nie muszę mówić jak się czułam, gdy niedawno pojechałyśmy na jego koncert (i uwaga, spotkałyśmy wokalistę Much), prawda?:D
Krzychu

2. KSIĄŻKI

Wciągnęłam się ogromnie w książki filozoficzne. Pascal, Nietzsche, Schopenhauer.
Jeśli jesteście ciekawi, to sami sprawdźcie.
Od siebie mogę bardzo polecić "Psychologię miłości" i "Antychrysta".

I uwaga: przekonałam się do biografii!

3. JEDZENIE 

Tutaj muszę wpisać mojego faceta. Obrazi się śmiertelnie na mnie. :D Jednak na szczególne miejsce zasługuje Bioway. O ile kiedyś jadłam stamtąd dania, to nie smakowały mi i wolałam pójść do Maka czy zjeść pizzę na mieście.
Jednak od niedawna Bioway stał się dla mnie bardzo ważnym miejscem. Jedzenie jest naprawdę smaczne, zdrowe...No i te zniżki dla studentów! :D


4. UMOWY ŚMIECIOWE

Znacie Andrzeja Tucholskiego? Taki całkiem spoko gość, który bloguje i czasem coś powie do kamery. Od niedawna można kojarzyć go z serialem pisanym, czyli Umowami Śmieciowymi. Opowiada o Hannie, która wyjeżdża po ukończeniu studiów do Warszawy.
Dotychczas ukazały się cztery odcinki. Wierzcie mi lub nie, ten facet naprawdę potrafi pisać!

5. BIEGANIE

Po długiej przerwie było naprawdę ciężko o chociażby te cztery kilometry. Od marca jednak staram się biegać regularnie. I dzięki temu dziś na kolokwium spóźniłam się tylko troszkę...:D


A co jest Waszą ostatnią zajawką?

Paulina Pałasz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz