sobota, 24 października 2015

Ranking YOUTUBERÓW!

Jak to w klasie maturalnej - mam straszny natłok obowiązków. Szkoła, zadania, projekt (o zgrozo, czy zdążę na czas?!), plany, olimpiada z wiedzy o teatrze (yeah!) i ktoś mnie pogania, żeby sprzątać... Generalnie... wiecie, jak bym to nazwała...


Zastanawiam się, o czym Wam tu napisać, bo moja głowa dziś ograniczyła się do pomysłu "Zrób jajecznicę!", a później powiedziała: "Przecież nie chce Ci się jeść!". W każdym razie przez różne czynniki nie działam, jak należy.

Ale dość szybkim wariantem dla mnie i dla Was, który pozwoli mi zaraz wrócić do innych obowiązków, a wieczorem (jakimś cudem) cudownie się bawić na osiemnastce mojej "siostrzyczki", będzie chyba mój ranking youtuberów!




POMOC W NAUCE I ZDOBYWANIU WIEDZY


Szczerze polecam ukochane Polimaty. Radek Kotarski to naprawdę uzdolniony facet, obdarzony fajnym darem. Po prostu chce się go słuchać! Porusza tematy związane z historią, medycyną, sztuką czy psychologią. Radek wydał też książkę pod jakże charakterystycznym tytułem "Nic bardziej mylnego!".



Kolejnym kanałem wartym polecenia jest Historia bez cenzury. Wojtek Drewniak wcale drewniany nie jest. Opowiada historię z przymrużeniem oka i w bardzo przystępny sposób. Znajdziecie tu wiele humoru, ale w tym też sporo fajnych analogii do innych wydarzeń czy postaci (filmik poniżej z dedykacją dla mojej Mai <3 font="">




Innym youtuberem, który ratuje wielu tyłek i poprawia humor jest oczywiście Mieciu (czyli Bartek) Mietczyński, znany jako Profesor Niczego na kanale Masochista (jakie to zawiłe!). Mam nadzieję, że więcej mówić nie muszę...




I z innej dziedziny oczywiście emce. Dziewczyna przybliża nam tajniki nauki w bardzo ciekawy sposób. I jest naprawdę urocza!




MAKIJAŻ

Moim number 1 jest Red Lipstick Monster. Jej porady są bardzo przydatne i praktyczne. Ma kobieta pojęcie. RLM również wydała swoją książkę




W makijażu oczu ostatnio zaczęłam ufać Maxineczce. Z powodu ciągłych osiemnastek trzeba było coś wymyślić. Trafiłam na świetny kanał i teraz będę się go trzymać. 


NA PRZEMYŚLENIA


Włodek Markowicz to ktoś niezwykły. Myśli nieszablonowo i uczy, żeby każdy z nas myślał, jak tylko chce. 



THE BEST


Najlepsi z najlepszych - GRUPA FILMOWA "DARWIN"!




Have a nice day!


~ Stefa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz